vineri, 28 decembrie 2012

we are

noi, de fapt, suntem atit de tari si nici nu stim de asta.

suntem mult mai puternici decit credem.
noi toti am infruntat ziua cind ne-am dezamagit in prima dragoste,
in sarutul frumos,
in cuvinte soptite,
in prietenii pe viata,
in promisiuni legate,
in adevar,
in noi insine,
in oameni.
si totusi, iata-ne aici, acum.
privim apusul, sorbim din cana de ceai, tragem ultimul fum de tigara si realizam ca puterea universului e concentrata in fiecare dintre noi.
-
gaseste-te.
re-gaseste-te.





2 comentarii:

  1. asta-i asa de "da", incat simt textu asta in vene, in mine, in... suflet, dizolvand chetrele care s-au adunat acolo. e placut sa te regasesti in universul cuiva!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, eu ma bucur, asta a si fost scopul postului.
    am observat si eu ca undeva, cumva universurile noastre se regasesc)

    RăspundețiȘtergere