sâmbătă, 31 iulie 2010

loc lipsa

uneori, de multe ori, simt ca daca mai stau 5 minute in camera asta, inconjurata de peretii astia, in fata calculatorului asta pur si simplu innebunesc.
si oricum trec 5 minute, si inca 5, si inca ore, si zile si eu tot stau aici.
si mergi pe aceleasi strazi, si faci aceleasi lucruri. totul  e la fel chiar daca e diferit. da, e rutina. say hello.
-
iti vine sa dai un refresh. uite'asa. ca la pagina web.
da' nu ajuta, o sa fie exact asa.
dar cel mai si cel mai tare imi vine sa iau o bicicleta si sa merg jumatate de glob cu ea si apoi sa ma intorc inapoi.
si sa mi se para un pic mai altfel totul.
iata asta da refresh.
eu pur si simplu am nevoie de prezenta activa a cuvintului 'dor' in tot. chiar in tot.
mi-e dor sa-mi fie dor. banal? bai da chiar exista asa ceva. chiar exista.
acolo unde ar trebui sa fie acest numit 'dor' e lipsa. loc lipsa. astazi lipseste. la fel si ieri a lipsit. si simt ca si maine n-o sa fie prezent la locul de munca.
am nevoie de o pauza. numai nu aici.

2 comentarii:

  1. apropo de bicilcele] obisnuiam eu prin clasa 10, pe timp de primavara sa plec cu bicicleta mea dupa oras, incolo spre Singera. Imi alegeam un deal, si un copac. Ma culcam pe patura, micam biscuiti si asculta muzica...]

    RăspundețiȘtergere
  2. suna tare bine.
    vreau si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere